تماس با ما

تماس با ما

جهت تماس با مشاورین شرکت هفت مهر می توانید از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

همچنین نرم افزار های اینترنتی شما را قادر به تماس رایگان در کشور ترکیه می سازد. مشاورین شرکت هفت مهر همیشه پاسخگوی شما در زمینه امور مهاجرت، خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور ترکیه می باشند.

در صورتی که در استانبول هستید علاوه بر تماس با ما از طریق شماره تماس مستقیم و تماس اینترنتی واتس اپ، در صورت تمایل به حضور در دفتر مرکزی واحد فروش املاک شرکت هفت مهر، می توانید با هماهنگی قبلی با مشاوران فارسی زبان ما جهت حضور در دفتر مرکزی اقدام نمایید. آدرس ما واقع در محله شیشلی، مجتمع اداری و مسکونی برج آی تاور طبقه دوازدهم واحد 81 است. توضیحات کامل درباره موارد خدمات شرکت هفت مهر، از جمله دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه ، افتتاح حساب بانکی ، ثبت شرکت در ترکیه و … در وبسایت ما موجود است. اما در صورت تمایل می توانید جهت مشاوره حضوری با ما در ارتباط باشید.

همچنین در صورتی که سوالی درباره نحوه مراجعه حضوری دارید، امکان پیدا کردن محل دفتر مرکزی شرکت هفت مهر در نتیجه جستجوی تاکسی های اینترنتی ترکیه مثل بیتاکسی ، آی تاکسی یا اوبر میتوانید با جستجو کردن عبارت Haftmehr به راحتی وجود دارد. همچنین در صورت تمایل به استفاده از اتومبیل شخصی یا اجاره ای امکان جستجوی مکان دفتر مرکزی شرکت هفت مهر در نتایج مسیریاب گوگل یا Waze نیز وجود دارد.