بیمه درمانی کشور ترکیه

بیمه درمانی کشور ترکیه

با توجه به رشد و پیشرفت کشور ترکیه در زمینه های مختلف اقتصادی، تکنولوژی، آموزشی، درمانی،… و همچنین تشابه فرهنگی و همسایگی با کشورایران، در سالهای اخیراولین و مهمترین مقصد مهاجرتی هموطنان می باشد.

یکی از مهمترین مواردی که جهت زندگی و اخذ اقامت کشور ترکیه لازم و ضروری است دریافت بیمه درمانی است.

با دریافت بیمه درمانی برای افراد خانواده می توانید از کلیه خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی و خصوصی، مجهز به دستگاههای پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی بهره برده و علاوه بر تسهیل در روند درمان، هزینه های درمانی را کاهش دهید.

بیمه درمانی کشور ترکیه

انواع بیمه های درمانی در کشور ترکیه

بیمه دولتی و بیمه خصوصی

بیمه دولتی:
مخصوص کارآفرینان و افرادی می باشد که بصورت رسمی و قانونی در شرکتهای دولتی و خصوصی ترک استخدام می شوند.
افرادی که اقدام به ثبت شرکت و سرمایه گذاری نموده اند و همچنین افرادی که در شرکت های رسمی ترکیه، بصورت قانونی مشغول به فعالیت می شوند و توسط کارفرما حق بیمه آنها پرداخت می شود.

بیمه خصوصی:
بیمه خصوصی برای افراد خارجی توسط شرکتهای خصوصی صادر می شود و اگر جهت اخذ اقامت کشور ترکیه اقدام نموده اید حتماً باید بیمه درمانی را برای خود و خانواده دریافت نمایید.

مهمترین مزایای اخذ بیمه های درمانی:

شامل ویزیت پزشک، انواع آزمایش ها، رادیولوژی، تصویربرداری، هزینه های مختلف جهت عمل و بستری در بیمارستان، درمان های سرپایی، هزینه خرید دارو،…
شرکت هفت مهر با سالها سابقه درخشان در امور مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور ترکیه، انواع بیمه های درمانی را با تخفیف ویژه برای هموطنان گرامی اخذ می نماید.

با سفارش آنلاین بیمه و یا مراجعه حضوری به دفتر شرکت هفت مهر از تخفیف ویژه 5 درصدی (5%) برخوردار شوید و بیمه نامه خود را در زمانی کوتاه ( کمتر از چند ساعت) دریافت نمایید.

در جداول زیر لیست قیمت سال 2020 شرکتهای بیمه با توجه به سن و جنسیت مشخص شده است:

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 10 نظر

5 10
بیمه درمانی کشور ترکیه