مركز خريد عمار (EMAAR SQUARE MALL)

مركز خريد عمار (EMAAR SQUARE MALL)

مركز خريد عمار در سال ٢٠١٧ در قسمت آسيايى استانبول افتتاح گرديد. اين مركز خريد با معمارى منحصر به فرد در بخش هاى سرپوشيده و روباز ، مراكز تفريحى ، رزيدانس هاى مسكونى و تجارى،.. يكى از لوكس ترين مراكز خريد و تفریحی، مد و فشن در #استانبول آسيايى است.

اين مجموعه با فضايى بيش از ١٣٨٠٠٠ مترمربع و بيش از ٤٩٠ مغازه از برندهاى لوكس خارجى و ترك به عنوان يكى از مراكز مد نيز مطرح مى شود.

برندهاى فرانسوى، ايتاليايى، آمريكايى، آلمانى… در اين مركز خريد شعبه دارند
GUCCI,HERMES,HUGO BOSS, MONT BLANC, CARTIER, VAKKO,…

، علاوه بر برندهاى لوكس ، برندهاى ترك و قيمت مناسب نيز امكان خريد اقتصادى و مقرون به صرفه را از مركز خريد عمار ميسر مى سازند
POLO, ZARA, Bershka, Mac, Mango

در رستوران هاى لوكس كافه هاى مختلف واقع در قسمت روباز مجموعه مى توانيد از معمارى مدرن و فضاى مجموعه لذت ببريد و غذاهاى مختلف را در رستورانهاى سنتى يا مدرن تجربه كنيد.

قسمت بازار سرپوشیده نیز در مركز خريد عمار وجود دارد که شامل رستوران های مختلف است. مراكز تفريحى و بازی كودكان، چندين سالن سينما و تئاتر، آكواريوم نیز از جاذبه های این مجموعه هستند. .

درباره آكواريوم مركز خريد عمار

تجربه اى متفاوت و جديد در انتظار بازديد كنندگان از مركز خريد عمار است كه شامل بخش تونل زير آب ، رودخانه ها و آبشارهار، جنگل ها ، جزيره پنگوئن ها و كروكديل هاست بيش از ٢٠٠٠٠ نوع از موجود دريايى و ٢٠٠ گونه از دوزيستان را مشاهده خواهيد كرد.

در بخش اول آكواريوم عمار انواع كوسه ها و سفره ماهى ها، ميگو ها و سخت پوستان را خواهيد ديد و بعد از گذر از تونل زير آب به عمق ٣.٥ مترى كه تجربه فوق العاده اى است به جنگل هاى استوايى با انواع لاك پشت ها ، مارها ، انواع دوزيستان وارد مى شويد. از جزيره پنگوئن ها و كروكديل ها نيز عبور خواهيد كرد.

درباره سازنده مجموعه تفریحی و تجاری عمار
مركز خريد عمار مجموعه ای لاکچری و لوکس توسط كمپانى عمار؛ يكى از موفق ترين و بزرگترين شركت هاى املاك عربى است. كه در زمينه ساخت و ساز مراكز خريد ، هتل ها، … فعاليت دارد. و با معمارى و ديزاين منحصر به فرد ، كيفيت بالا در ساخت و ساز تضمين مى كند. و از سال ٢٠٠٦ در كشور تركيه شروع به فعاليت كرد.

واحدهای مسکونی و تجاری (آفیس) جهت فروش با شرایط پرداخت مختلف در این پروژه موجود است
2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

بیشتر درباره زندگی در ترکیه

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 14 نظر

5 14
مركز خريد عمار (EMAAR SQUARE MALL)