خدمات شرکت هفت مهر

خدمات شرکت هفت مهر

هموطنان عزیز و گرامی
شرکت هفت مهر با هشت سال سابقه درخشان و ثبت رسمی، دربرج İTOWER منطقه شیشلی استانبول، با تسلط کامل بر بازار املاک استانبول، در زمینه سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور ترکیه بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارایه می نماید و مشتریان عزیز می توانند با اطمینان خاطرامور مهاجرتی و خرید ملک و.. را در استانبول انجام دهند.

شروع قیمت املاک فروشی در استانبول از حدود 250 هزار لیر به بالا است.

با توجه به اینکه شرکت هفت مهر نماینده رسمی مستقیم فروش تمامی پروژه های استانبول اروپایی و آسیایی است، با خرید ملک از شرکت هفت مهر می توانید بصورت مستقیم و بدون پرداخت کمیسیون ملک مورد نظر خود را خریداری نمایید و همچنین از سایرخدمات شرکت هفت مهر مانند افتتاح حساب بانکی درترکیه، اخذ پاسپورت یا اقامت سرمایه گذاری ترکیه ، مبله کردن واحد، ثبت شرکت ، معرفی بهترین کسب و کار، خرید اتومبیل و دریافت گواهینامه ترکیه و مواردی که در بدو ورود به کشور ترکیه و مهاجرت لازم و ضروری است بهره مند گردند.

اگر قصد خرید ملک در استانبول را داشته باشید شرکت هفت مهر با در دست داشتن تعداد و تنوع بالای آپارتمان، ویلا، آفیس، واحدهای تجاری که بعضی از آنها در سایت رسمی و اینستاگرام شرکت نیز معرفی شده اند می باشد.

کافیست با مشاورین شرکت هفت مهر تماس گرفته و بعد از مشاوره حضوری و بازدید از پروژه ها می توانید بدون هیچ محدودیتی ملک مورد نظر خود را خریداری نمایید.
تمامی امور خرید ملک و سرمایه گذاری در پروژه های مختلف استانبول توسط گروه وکلای رسمی شرکت هفت مهر انجام می شود و مراحل مختلف توسط مترجمین رسمی وزارت دادگستری کشور ترکیه برای خریدار ترجمه می شود و کلیه موارد بصورت کاملا قانونی و رسمی انجام می شود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

بیشتر درباره زندگی در ترکیه

گواهی تبدیل ارز
زندگی در استانبول بهتره یا آنتالیا
زندگی در استانبول بهتره یا تهران
اپلیکیشن تاکسی های دریاییکپی رایت - © 2021 شرکت هفت مهر ترکیه

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 13 نظر

5 13
خدمات شرکت هفت مهر