منطقه شیشلی استانبول اروپایی

منطقه شیشلی استانبول اروپایی

منطقه شیشلی در استانبول اروپایی واقع شده است و شامل مراکز تجاری اداری، برج های لوکس، هتل های مختلف زنجیره ای پنج ستاره، مراکز خرید مختلف، موزه ها، کلیساها، مساجد، رستورانهای سبک اروپایی با غذاهای بین المللی ، با دسترسی عالی به مناطق مختلف توریستی دراستانبول اروپایی است.

اکثر هموطنان عزیز با توجه به نزدیک بودن شیشلی به مناطق عثمان بی، تاکسیم، نیشانتاشی، بشیکتاش، .. هتل های این منطقه را برای اقامت توریستی خود انتخاب می کنند.

مرکز خرید جواهیر Cevahir  

این مرکز خرید و تفریحی در سال 2005 افتتاح گردید و یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول اروپایی است. با بیش از 300 مغازه از برندهای مختلف پوشاک، کیف و کفش، چرم فروشی ها، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و رستوران های مختلف زنجیره ای،  انواع برندهای فست فود بین المللی، … مرکز بازی کودکان و 12 سالن سینما مورد توجه توریستها از کشورهای مختلف است.

بوسیله مترو می توانید به راحتی در ایستگاه شیشلی از درب مخصوص ورودی مرکز جواهیر، وارد این مرکز خرید شوید.

همچنین اگر در سفر به استانبول  یکی از هتل های منطقه بی اغلو (تاکسیم) را برای اقامت خود انتخاب کردید از طریق مترو می توانید به منطقه شیشلی برسید و از مراکز خرید و خیابانهای مملو از جمعیت با فروشگاههای متنوع، مغازه ها، پاساژها، رستورانهای مختلف،… لوازم مورد نیاز خود را اعم از انواع پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، کیف وکفش، … خریداری نمایید و به مرکز خرید جواهیر، یکی از محبوب ترین مراکز خرید در استانبول اروپایی برسید.

از تاکسیم می توانید با استفاده از مترو به عثمان بی بروید و از مغازه های مختلف این منطقه خرید کنید و البته از ایستگاه عثمان بی به راحتی، با چند دقیقه پیاده روی می توانید در زمانی کوتاه به منطقه نیشانتاشی، مرکز مد و فشن استانبول برسید.

سایر مراکز خرید در منطقه شیشلی:

مرکز خرید و تجاری آستوریا Astoria Shopping Center

مرکز خرید پروفیلو Profilo Shopping Center

مرکز خرید متروسیتی  Metrocity

مرکز خرید ترامپ   TRUMP

منطقه شیشلی

یکی از مهمترین مراکز اداری، تجاری ، تفریحی، … خیابان بیوک دره  Büyükdere Caddesi در منطقه شیشلی است که مراکز خرید بزرگ و مدرنی مانند : کانیون Kanyon و اوزدیلک ÖzdilekPark Istanbul ، رستورانهای لوکس مختلف، هتل های لوکس پنج ستاره ،… در اطراف خیابان بیوک دره دیده می شود.

منطقه شیشلی

از جاذبه های منطقه شیشلی می توان به موزه آتاتورک (Atatürk Müzesi) که عمارتی صورتی رنگ است اشاره کرد که در خیابان Halaskargazi شیشلی واقع شده است که بنایی تاریخی و سه طبقه است و آتاتورک بنیانگذارو اولین رئیس جمهور ترکیه مدتی در این بنا سکونت داشت و امروزه موزه ای جهت نمایش وسایل شخصی آتاتورک، عکسهایی قدیمی که وقایع مهم آن زمان را به نمایش می گذارد، می باشد.

سایر مراکز توریستی و دیدنی منطقه شیشلی:
قصر ایهلامور (Ihlamur Kasrı) که از کاخ های زمان عثمانی با معماری زیبا در پارک ایهلامور قرار دارد.
مسجد تاشویکیه Teşvikiye Camii با معماری اروپایی
موزه نظامی ترکیه (Askerî Müze)
کلیسای St. Esprit Cathedral در خیابان جمهوریت بین تاکسیم و نیشانتاشی

گالری هنری ماچکا:  آثار هنری هنرمندان مشهور ترک در این گالری دیده می شود

پارک زیبای ماچکا Maçka Park

در منطقه شیشلی استانبول انواع آپارتمان، آفیس، هوم آفیس،.. در برج های لوکس، مغازه، رستوران، هتل، پانسیون، واحدهای تجاری در مراکز خرید، جهت فروش موجود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در کلیه امور مهاجرتی، شروع کسب و کار و ثبت شرکت، .. ما مشاورین باتجربه و فارسی زبان شرکت هفت مهر در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

بیشتر درباره زندگی در ترکیه

درباره منطقه باکرکویکپی رایت - © 2020 شرکت هفت مهر ترکیه

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 6 نظر

5 6
منطقه شیشلی استانبول اروپایی