فرانچایز در ترکیه (گرفتن نمایندگی در ترکیه) – دویر کردن کسب و کار در ترکیه

فرانچایز در ترکیه (گرفتن نمایندگی در ترکیه) – دویر کردن کسب و کار در ترکیه

فرانچایز در ترکیه (گرفتن نمایندگی در ترکیه) – دویر کردن کسب و کار در ترکیه

فرانچایز در ترکیه (خرید بیزینس های آماده) برای شما یک مزیت محسوب میشود،  شما بیزینسی را خریداری میکنید که رشد خود را کرده و در حال فعالیت است و هزینه ی  خرید فرانچایز در ترکیه با کلیه مزایای شرکت اصلی به همین علت است و مزیت خرید یک فرانچایز سود دهی از روز اول شروع کسب و کار می‌باشد.

همچنین شرکت هفت مهر  راه را برای شما هموار می سازد و با تجارب خود در تمامی مسایل در کنار شما خواهند بود.

شرکت هفت مهر با تکیه بر دانش و آگاهی و داشتن مشاورین بازرگانی و حقوقی مجرب بهترین املاک‌ تجاری و فرانچایز های موجود در  ترکیه در حوزه های مختلف اعم از کافه و رستوران، فست فود، دسر و شیرینی، مشاغل ارزان، خدمات، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و کیف و کفش را  در شرایط مختلف سرمایه‌گذاری و بازدهی های عالی در یک مجموعه بی نظیر آماده کرده که در لیست ذیل موجود می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره 00905396753596 در واتساپ تماس بگیرید تا همکاران ما در ایران و ترکیه شما عزیزان را راهنمایی کنند.

میخواهم کمی راجع به فرانچایز در ترکیه (گرفتن نمایندگی در ترکیه) برایتان صحبت کنم تا با دید بازتری دست به انتخاب بزنید.

بعد از مهاجرت به ترکیه شاید اولین چیزی که ذهن هر کسی را به خود مشغول سازد این است که کاری پیدا کند و بتواند به درآمد خوبی برسد.

این موضوع آن‌قدر مهم است که افراد بسیاری قبل از مهاجرت خود به آن فکر می‌کنند و تکلیف آن را نیز مشخص می‌کنند. 

عده ای در این میان هستند که نمی‌خواهند برای دیگران کار کنند و قصد راه‌اندازی کسب و کار خود را در ترکیه دارند که این موضوع به خودیه خود خیلی خوب است و نشان‌دهنده توانایی بالای شخص است. مشکل زمانی به وجود می‌آید که شما اطلاعات درستی در مورد قوانین تجاری و حقوقی کسب و کار خود ندارید و با این کار خود و کسب و کارتان را در معرض خطر قرار می دهید.

خرید فرانچایز در ترکیه (یا دویر کردن )

مسئله ی مهمی که در مورد کار در کشور ترکیه مطرح می‌شود خرید فرانچایز در ترکیه است که در واقع همان کار آماده محسوب می‌شود.

فرانچایز ریسک کار را نزدیک به صفر می کند و شما می‌توانید از روز های اول درآمد خوبی را داشته باشید. گرفتن نمایندگی در ترکیه یا خرید بیزینس های آماده در ترکیه مزیت های زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

چند مورد از مزایای خرید کسب و کار اماده در ترکیه

  1. تمامی فرآیندهای مربوط به کسب و کار توسط شرکتی که فرنچایز را به شما اهدا می‌کند انجام می‌شود. و شما خیالتان از این بابت راحت است که کاری خارج از قوانین ترکیه رخ نمی‌دهد. مانند:
    1. کارشناسی محلی که شما می‌خواهید ملک کسب و کار خود را بخرید یا اجاره بکنید
    2. انجام امور مربوط به دکوراسیون
    3. انجام کار های اتوماسیون مالی، انبارداری و …
  2. استخدام و آموزش کارمند ها
    1. این مورد از این جهت اهمیت دارد که نیروی کار متخصص بدون هیچ دردسر و زحمتی در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما درگیر  تربیت نیروی کار که یکی از مسائل اصلی هر کسب و کاری است، نمی‌شوید.

برخی شرایط خاص برای ثبت فرانچایز در ترکیه

برای ثبت نمایندگی در ترکیه در برخی از موارد نیاز است که مدیر عامل کسب و کار صاحب آن نیز باشد. به همین دلیل ممکن است کلاس هایی برای صاحب کسب و کار توسط شرکت ارائه دهنده‌ی فرانچایز برگزار شود و شما باید در آن‌ها شرکت کنید.

فرانچایز های بین المللی و ترکیه ای

لازم به ذکر است که در دریافت فرانچایز های بین المللی برای ایرانی های محدودیت هایی وجود دارد. به این منظور توصیه ما به هم‌وطن های عزیزمان این است که ابتدا به ترکیه مهاجرت کنند و پس از دریافت شهروندی ترکیه برای دریافت این نمایندگی های تلاش کنند تا بعدا به مشکل بر نخورند.

کار کردن افراد غیر ترک در کسب و کار

یکی دیگر از نکات مربوط به فرانچایز این است که افرادی که درون کسب و کار، کار می کنند باید ترک باشند و اگر بخواهید افراد ایرانی یا به طور کلی غیر ترک را نیز استخدام کنید باید به این دو نکته توجه داشته باشید:

  1. هر فرد غیر ترک باید مجوز کار داشته باشد.
  2. به ازای هر فرد غیر ترک باید 5 فرد ترک را استخدام کنید.

مراحل خرید فرانچایز در ترکیه

  1. تماس با مشاوران شرکت هفت مهر
  2. تعیین میزان سرمایه
  3. صحبت پیرامون مهارتی که فرد دارد
    1. توصیه ما این است که افراد فرانچایزی را بگیرند که قبلا در آن زمینه مهارت داشتند.
  4. حتما چند ماهی را در ترکیه زندگی کنند.
    1. نباید عجله کنید. باید به زبان و فرهنگ و محله های ترکیه شناخت داشته باشید و اینگونه نباشد که در روز های یا هفته های اول سریعا برای دریافت فرانچایز اقدام کنید.
  5. باید قبل از هر چیزی ثبت شرکت انجام شود.(ما در کلیه موارد مربوط به ثبت شرکت در کنار شما خواهیم بود )

شرکت هفت مهر یک مشاوره‌ی رایگان یک ساعته درون دفتر خود در ترکیه به عزیزانی که میخواهند بیزینس آماده در ترکیه خریداری کنند ارائه می‌دهد تا با بهترین انتخاب را داشته باشید.

شرایط متفاوت گرفتن نمایندگی در ترکیه

شرکت های مختلف گرفتن نمایندگی در ترکیه را با شرایط مختلفی به شما ارائه می‌دهند. معمولا به این شکل است که چون شما دارید امتیازی را از شرکت اهدا کننده دریافت می‌کنید بابت این امتیاز سودی را از شما می‌گیرند. که این سود به دو صورت هست:

  1. به این صورت است که آن شرکت فرانچایز خود را به شما می‌فروشد تا شما اجازه داشته باشید از برند و تابلو‌ی آن فرانچایز استفاده بکنید.
  2. دریافت سود ماهانه با درصد های مشخص از فروش ماهانه شما 
    1. البته این سود به صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند و پس از 2 الی 4 سال تمامی سود مربوط به آن کار برای شما باقی خواهد ماند.

خرید بیزینس های آماده در استانبول

از آن‌جایی که استانبول یک شهر توریستی است ما توصیه می‌کنیم عزیزانی که میخواهند بیزینس های آماده در ترکیه را در این شهر داشته باشند به سراغ گزینه‌هایی بروند که در حوزه‌ی توریسم است. مانند صنایع غذایی و هتل داری.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با شماره 00905396753596 در واتساپ تماس بگیرید تا همکاران ما در ایران و ترکیه شما عزیزان را راهنمایی کنند.

فرم دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

4 + 4 = ?

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 26 نظر

5 26
فرانچایز در ترکیه (گرفتن نمایندگی در ترکیه) – دویر کردن کسب و کار در ترکیه