مدارک لازم برای پاسپورت ترکیه

مدارک لازم برای پاسپورت ترکیه

خیلی سریع میریم سر اصل مطلب. مدارک لازم برای پاسپورت ترکیه موارد زیر است: ( این موارد را باید به کنسولگری ارائه دهید )

  • اصل کلیه مدارک اشخاصی که برای پاسپورت اقدام می کنند
    • اصل شناسنامه
    • اصل پاسپورت
    • اصل سند ازدواج
  • ترجمه شناسنامه به علاوه ترجمه رسمی و مورد وزارت امور خارجه ایران، دادگستری و سفارت ترکیه
  • ترجمه رسمی سند ازدواج و تایید توسط وزارت امور خارجه و دادگستری و سفارت ترکیه
  • 6 قطعه عکس (عکس در چند ماه قبل گرفته شده باشد)
  • اصل کلیه مدارک اشخاصی که برای پاسپورت اقدام می کنند (اصل شناسنامه، اصل پاسپورت و اصل سند ازدواج)
  • سند ملک و تاییدیه که اثبات می کند ارزش ملک 400.000 دلار مشخص شده است.
  • فیش واریزی به حساب سازنده (فروشنده) که باید از حساب شخصی فرد متقاضی باشد.DOVIZ ALIM BELGESI

در مراحل اخذ پاسپورت ترکیه شرکت هفت مهر با سالها تجربه در امور سرمایه گذاری، مهاجرتی و اقامتی کشور ترکیه، در کلیه مراحل همراه شما خواهد بود و امور توسط وکلا و مشاورین شرکت هفت مهر به صورت قانونی و تضمین شده انجام خواهند شد.

شرکت هفت مهر با سال ها تجربه ی انجام امور مهاجرتی و دریافت پاسپورت و گذرنامه، در کنار شما خواهد بود تا تک تک مراحل بالا را به خوبی پشت سر بگذارید. 

مدارک لازم برای پاسپورت ترکیه بدون کارت پایان خدمت

اگر یک پاسخ سر راست میخواهید باید بگویم که تنها چیزی که مهم است این است که شما بتوانید به صورت قانونی از کشور خارج شوید.

اگر قوانین جمهوری اسلامی این اجازه را به شما بدهد(حالا به هر طریق یا از هر روشی)، شما می توانید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. البته اگر شرایط لازم دریافت پاسپورت را داشته باشید. در ادامه اشاره ای می کنیم به قوانین خروج از کشور بدون کارت پایان خدمت.

به این نکته هم توجه داشته باشید که کلا برای آمدن به ترکیه نیاز به ویزا ترکیه ندارید و هر ایرانی می تواند 3 ماه را بدون ویزا درون خاک ترکیه بگذراند.

شرایط خروج از کشور برای مشمولان بدون غیبت

پسرانی که به سن قانونی یعنی 18 سالگی رسیده باشند مشمول خدمت سربازی می شوند. اگر این افراد بخواهند از کشور خارج شوند باید:

  1. غیبت برای اعزام نداشته باشند
  2. مشغول تحصیل باشند

افراد باید گواهی اشتغال به تحصیل خود را از جایی که در آن در حال تحصیل هستند دریافت کنند و وثیقه ای بگذارند تا بتوانند این کار را انجام دهند.

شاید شما هم فکر میکردید رفتن به خارج از کشور برای افرادی سربازی نرفته اند غیر ممکن است ولی امروزه واقعا این کار ساده شده و هر کسی می تواند با طی کردن چند مرحله به آن دست یابد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وثیقه و جزئیات مربوط به کل این فرآیند، پیشنهاد ما این است که با مشاوران ما در شرکت هفت مهر تماس بگیرید.

مدارک لازم برای تمدید پاسپورت در ترکیه ( تمدید گذرنامه )

شرکت هفت مهر تمامی پاسپورت هایی که دریافت میکند 10 ساله هستند و به همین دلیل نیازی به تمدید آن نخواهید داشت.

گرفتن پاسپورت ترکیه چقدر زمان میبرد؟

روش های مختلفی برای اخذ گذرنامه ترکیه وجود دارد و زمان دریافت آن با توجه به این که شما کدام یک از این روش ها را انتخاب کرده اید می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال اگر بخواهید از طریق کار پاسپورت ترکیه را بگیرید باید 8 سال در آنجا کار کرده باشید. یا مثلا از طریق ازدواج 3 سال زمان مورد نیاز است. بهترین آن گرفتن پاسپورت ترکیه از طریق خرید خانه است که در کمتر از 1 ماه پاسپورت شما می آید. ( در این خصوص می توانید با مشاورین ما در هفت  مهر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و همچنین از طریق این لینک می توانید خانه هایی را که هم اکنون در دسترس شما هستند را ببینید.)

گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک

این روش همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم یکی از بهترین روش ها از نظر مدت زمان اخذ پاسپورت ترکیه است. در این روش شما باید ملکی به ارزش 400 هزار دلار را خریداری کنید و سند آن را ارائه دهید.

در این خصوص ما مقاله ی بسیار کامل و جامعی داریم که می تواند به تمامی سوالات شما پاسخ دهد. برای خواندن مقاله « اقامت ترکیه با خرید خانه – مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک » بر روی آن کلیک کنید.

جمع بندی 

سعی ما در نگارش این محتوا این بود که خیلی سریع اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم با خواندن آن توانسته باشید به پاسخی برای سوالات خود رسیده باشید. در آخر نیز اگر هرگونه ابهامی در خصوص مطالب مطرح شده دارید، می توانید با ما در میان بگذارید.

فرم دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

5 + 0 = ?

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 3 نظر

5 3
مدارک لازم برای پاسپورت ترکیه