کارشناسی املاک در ترکیه

کارشناسی املاک در ترکیه

قانون کارشناسی و ارزیابی ملک در اوایل سال 2019 جهت خرید املاک و مستغلات و سرمایه گذاری برای افراد خارجی  توسط اداره کل ثبت املاک در کشور ترکیه اجباری شد.

قبل از انجام هرگونه معامله ملکی و سرمایه گذاری لازم است به این قانون مهم و اساسی در معاملات ملکی توجه داشته باشید.

قانون کارشناسی و بازرسی ملک از مهمترین قوانین ثبت شده برای حفظ حقوق سرمایه گذاران خارجی و خریداران املاک در کشور ترکیه می باشد و شخص خریدار با اطمینان کامل می تواند ملک مورد نظر خود را با قیمت و ارزش واقعی خریداری نماید این موضوع کاملاً به نفع اتباع خارجی سرمایه گذار می باشد و با توجه به استقبال قابل توجه هموطنان گرامی به سرمایه گذاری و مهاجرت به کشور ترکیه، تصویب این قانون اطمینان از صحت و اصالت معامله را تضمین می نماید.

کارشناسی املاک در ترکیه
تمامی شرکت های رسمی فروش املاک و مستغلات در کشور ترکیه ملزم به رعایت و اجرای این قانون می باشند و موظف به انجام کارشناسی توسط کارشناسان رسمی ارزیابی املاک در ترکیه ،قبل ازانتقال سند و دریافت هرمبلغی از شخص خریدار هستند.

لازم است سرمایه گذاران و افرادی که قصد خرید املاک در ترکیه را دارند توجه داشته باشند کارشناسی و ارزیابی املاک لازم و ضروری است و در صورت عدم توجه به این قانون شخص خریدار علاوه بر اینکه از ارزش واقعی ملک آگاه نمی شود در صورت عدم کارشناسی ملک پروسه انتقال سند امکانپذیر نمی باشد و دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه منوط به اجرای این قانون می باشد.

کارشناسی املاک در ترکیه توسط کارشناسان SPK که در شرکتهای رسمی ارزیابی املاک و مستغلات مورد تایید اداره سند و دولت ترکیه ، حضور دارند انجام می شود.

شرکت هفت مهر با سالها سابقه درخشان در امور ملکی و مهاجرتی در کشور ترکیه جهت فروش املاک توسط چندین شرکت رسمی و معتبر کارشناسی و بازرسی املاک، ملک مورد نظر شما را کارشناسی و ارزیابی می نماید و گزارش کاملی از ملک مورد نظر خریدار، ارایه می نماید.

کارشناسی املاک در ترکیه
این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر شخص خارجی جهت خرید ملک از قوانین ملکی آگاهی لازم را نداشته و به اشخاص بی تجربه و فاقد دانش لازم جهت خرید ملک مراجعه نماید زمان دریافت سند با مشکلات جدی روبه رو شده و متضرر می گردد.

هموطنان گرامی اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید و از طریق شرکت هفت مهر اقدام نمایید کلیه مراحل بصورت قانونی و با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد.

خدمات شامل بررسی سوابق ملک (تسویه وام ها، بدهی ها، عوارض، … شرکتهای سازنده) و بررسی سند ملکی ( سند قطعی باشد و بدون مشکل باشد) و … توسط شرکت هفت مهر استعلام و بررسی می گردد و علاوه بر اینکه ملک مورد نظر خود را با بالاترین تخفیف خریداری می نمایید از سایر خدمات شرکت هفت مهر نیز بهره مند خواهید شد.

نکته مهم:
درصورتیکه قصد خرید ملک از هر شرکت یا شخص دیگری را دارید حتما جهت کارشناسی و ارزیابی برای کسب اطمینان از ارزش واقعی ملک و مشخصات ملک … اقدام نمایید.

توجه داشته باشید :
اگر ملک مورد نظر خود را انتخاب نموده اید، جهت بررسی کلیه موارد قانونی، دریافت سند، … با کارشناسان ما در ارتباط باشید تمامی امورخرید ملک توسط وکلای شرکت از صفر تا صد با بالاترین کیفیت بصورت تضمینی انجام خواهد شد.

موارد مختلفی در گزارش کارشناسی ملک بررسی می گردد که شامل اطلاعات کاملی مانند آدرس دقیق ملک، متراژ، اطلاعات دقیق مالک، موقعیت جغرافیایی و همچنین بررسی سابقه ملک و نکاتی مانند تسویه کلیه وام ها پرداخت بدهی یا عوارض و مالیات، … گواهی پایان کار.. می باشد.

و همچنین قیمت دقیق ملک در گزارش ارزیابی مشخص می گردد و شخص خریدار طبق گزارش کارشناسی به قیمت و ارزش واقعی ملک واقف شده و ملک را به قیمت و ارزش واقعی بدون هر گونه مشکل در سند یا بدهی، خریداری می نماید.

لازم است سرمایه گذاران و افرادی که قصد خرید املاک در ترکیه را دارند بدانند کارشناسی و ارزیابی املاک لازم و ضروری است و در صورت عدم توجه به این قانون شخص خریدار نمی تواند جهت اخذ شهروندی یا اقامت اقدام نماید.

جهت کارشناسی ملک مورد نظر خود کافیست با کارشناسان شرکت هفت مهر تماس حاصل نمایید و اطلاعات کامل و همچنین روند انجام پروسه را به شما اعلام نمایند.
در صورت خرید ملک از شرکت هفت مهر جهت کارشناسی ملک مبلغی از خریدار دریافت نخواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

بیشتر درباره زندگی در ترکیه

گواهی تبدیل ارز
زندگی در استانبول بهتره یا آنتالیا
زندگی در استانبول بهتره یا تهران
اپلیکیشن تاکسی های دریاییکپی رایت - © 2021 شرکت هفت مهر ترکیه

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 12 نظر

5 12
کارشناسی املاک در ترکیه