اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه

برنامه زراعت بانک ترکیه

اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه

برنامه زراعت بانک ترکیه ؛ اپلیکیشنی کاربردی است که توسط زراعت بانک ترکیه ارائه شده است. ساز و کاری بسیار شبیه به نرم افزارهای بانکداری اینترنتی ایران، با کمی تفاوت.

نکته اول اینکه این نرم افزار به دو زبان انگلیسی و ترکی قابل استفاده است. بعد از انتخاب زبان شما می بایست در این نرم افزار ثبت نام کنید که برای این منظور به شماره حسابی که به در زمان حضور در ترکیه در این بانک افتتاح نموده اید نیاز دارید و همینطور شماره کیملیک. به محض تطبیق این دو شماره با هم، نرم افزار حساب شما را در موبایلتان فعال می کند.

مرحله بعد شما می بایست آدرس ایمیل معتبری را به برنامه زراعت بانک ترکیه بدهید تا رسید تراکنش ها را به آن ارسال کند.

این برنامه امکان انتقال وجه به سایر حساب ها را برای شما فراهم می کند. در صورتی که بخواهید به حساب فرد دیگری که در زراعت بانک حساب دارد، انتقال دهید؛ کارمزی از شما کسر نمی شود.

همچنین برنامه زراعت بانک ترکیه این امکان را به شما می دهد که با سفارشی سازی در تنظیمات Peyments پرداخت اقساط، شارژ، برچسب عوارض اتوبان، قبض های آب و برق و … را به صورت اتوماتیک تنظیم کنید، به این صورت که به محض اینکه سررسید این پرداخت ها رسید، به صورت خودکار این پرداخت را انجام داده و رسید آن را برای شما می فرستد.

این نرم افزار بخش های دیگری نیز دارد مانند پرداخت جریمه های رانندگی، پرداخت های دانشجویی مانند شهریه کلاس ها و …، پرداخت های خیریه و عام المنفعه و … که می توانید در زمان های مختلف از این امکانات استفاده کنید.

آخرین نسخه به روز شده نرم افزار برای هر دو سیستم عامل iOS و Android در فروشگاههای آنلاین Apple و Google Play موجود است. روی دکمه فروشگاه مورد نظرتان بزنید تا صفحه دسترسی به برنامه برای شما باز شود.

سایر نرم افزار های کاربردی
برنامه Martı

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 12 نظر

4 12
اپلیکیشن زراعت بانک ترکیه