مزایای پاسپورت ترکیه برای ایرانیان

مزایای پاسپورت ترکیه

کشور ترکیه یکی از غنی‌ترین کشورهای اروپای شرقی و غرب آسیا از نظر فرهنگی است. نقاط دیدنی استثنایی، مکان‌های تاریخی و مناظر طبیعی باشکوه را ارائه می‌دهد. موقعیت مرکزی این کشور، نزدیکی فرهنگی به فرهنگ غرب و تجربه بی‌نظیر، همه عوامل کلیدی هستند که گردشگران و همچنین سرمایه گذاران از آنها به عنوان مزیت سفر به ترکیه یاد می‌کنند.

گذرنامه ترکیه و شهروندی ترکیه شرایط بسیار مهمی برای بسیاری از خارجی‌ها به ارمغان می‌آورد. اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه امروزه بسیار آسان است. خارجی‌ها می‌توانند با خرید ملک یا سرمایه‌گذاری با مبلغ مشخص، تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنند.

مزایای پاسپورت ترکیه چیست؟

از جالب‌ترین موضوعاتی که می توان برای یک خارجی که می‌خواهد تابعیت ترکیه را دریافت کند در نظر گرفت باید به این موضوع اشاره کرد که که شهروند بودن برای خود و خانواده‌اش فراهم می‌کند.

احترام به مذهب از مزایای پاسپورت ترکیه

از دید بهتر باید گفت با وجود این واقعیت که ترکیه یک کشور مسلمان است، شرایط زندگی مدرن را برای همه مردم فراهم می‌کند. شما بعد از مدتی زندگی در ترکیه متوجه می‌شوید که به هر دینی احترام می‌گذارند و هر کسی می‌توانند آزادانه باورهای مذهبی خود را داشته باشد.

استفاده از خدمات آموزشی

هنگامی که تابعیت ترکیه را دارید، به لطف موسسات آموزشی و دانشگاه‌هایی که خدمات رایگان یا خصوصی ارائه می‌دهند، می‌توانید خدمات آموزشی با استانداردهای با کیفیت بالا برای خود یا خانواده خود دریافت کنید.

بخش مهمی از شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری است. دارای استاندارد زندگی بالا با زیرساخت های مراقبت بهداشتی عالی، چشم‌انداز تجاری رو به رشد، هزینه زندگی مقرون به صرفه، آب و هوای دلپذیر و متنوع، غذاهای عالی، اینترنت پرسرعت، فعالیت های فراوان و هر عامل مهم دیگری که قبل از استقرار در نظر بگیرید.

امنیت بالا از جمله مزایای پاسپورت ترکیه 

همچنین کشور ترکیه شرایط زندگی امن‌تری را نسبت به بسیاری از کشورها برای شما فراهم می‌کند. 

یک خارجی که تابعیت ترکیه را به دست آورد. در صورت نیاز می‌تواند به عنوان شهروند ترکیه در ترکیه زندگی کند.

شهروند یک کشور خارجی که بتواند تابعیت ترکیه را دریافت کند، بدون توجه به مذهب، زبان و نژاد، همان حقوقی را دریافت می‌کند که یک شهروند ترکیه از آن برخوردار است. خانواده و فرزندان شما نیز از شهروندی بهره‌مند می‌شوند. شما همچنین از خدمات بهداشتی بهره‌مند خواهید شد.

زمانی‌که شهروند یک کشور خارجی تابعیت ترکیه را دریافت می‌کند، هم خود و هم خانواده‌ او از خدمات بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

دریافت خدمات بهداشتی با کیفیت بالا

دریافت خدمات رایگان در بیمارستان‌های تمام عیار که در ترکیه دارای استانداردهای بین المللی هستند، این امکان را به شما و خانواده‌تان می‌دهد که از نظر سلامتی در خیالتان راحت باشد. 

همچنین می‌توانید از فرصت آموزش استاندارد بالا بهره مند شوید. در ترکیه، همراه با بسیاری از مدارس ابتدایی، متوسطه و دبیرستان که به زبان مادری خود برای خارجی‌ها خدمت می‌کنند، صدها دانشگاه وجود دارد که دارای آموزش با کیفیت در سراسر جهان هستند.

استفاده از تسهیلات دانشجویی 

برای اینکه دانشجویان دانشگاه در ترکیه از بازپرداخت وام آموزشی موسسه اعتباری و خوابگاه‌ها بهره مند شوند، باید شهروند ترکیه باشند. به همین دلیل زمانی که یک شهروند خارجی تابعیت ترکیه را دریافت می‌کند، می‌تواند از این وام نیز بهره مند شود.

به فکر نسل های آینده باشید

اکثر سرمایه گذاران شهروندی را با برنامه‌های سرمایه گذاری نه برای خود، بلکه به خاطر نسل‌های آینده خود دنبال می‌کنند. طبق قانون تابعیت و قانون شهروندی، تابعیت ترکیه ذاتاً به نسل‌های آینده منتقل می‌شود. سرمایه گذاری در شهروندی ترکیه یک سرمایه گذاری است که برای شما و تمام نسل‌های آینده شما برای همیشه مفید خواهد بود.

با پاسپورت ترکیه به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

 با دریافت پاسپورت ترکیه می‌توانید به بیش از ۱۰۰ کشور بدون ویزا و ۷ کشور با ویزای الکترونیکی سفر کنید. تعداد کشورهایی که با پاسپورت ترکیه می‌توانید به آن سفر کنید روز به روز در حال افزایش است. برنامه شهروندی ترکیه به گونه‌ای است که از طریق سرمایه‌گذاری طی ۳ تا ۴ ماه به شما پاسپورت ترکیه می‌دهد. پس از آن، شما می‌توانید با استفاده از پاسپورت ترکیه به کشورهای مورد نظر (بیش از ۱۱۰ کشور در حال حاضر) بدون ویزا سفر کنید. 

شما می‌توانید آنها را از طریق نسب به نسل‌های آینده منتقل کنید و به همه اعضای خانواده اجازه دهید از تمام مزایای ذکر شده بهره مند شوند.

در میان راه‌های مختلف برای به دست آوردن ملیت ترکیه، یکی از راه های پیشنهادی ما همان کسب املاک و مستغلات است.

چرا در ترکیه سرمایه گذاری کنیم؟

 

از دلایل اصلی سرمایه گذاری در ترکیه می‌توان به، اقتصاد رو به رشد، جمعیت، بازار داخلی بزرگ، نیروی کار ماهر، فضای سرمایه گذاری نوآورانه، موقعیت استراتژیک، فرصت‌های انگیزشی، مالیات کم بر شرکت‌ها اشاره کرد. با کمک قراردادها، قوانین و سیاست‌هایی که سرمایه گذاران خارجی را تشویق می‌کند، جذب سرمایه خارجی برای ترکیه به راحتی امکان‌پذیر شده است. به طور کلی، ترکیه با اقتصاد در حال توسعه، نیروی کار جوان و بسیاری دلایل دیگر کشوری ایده آل برای سرمایه گذاری است.

مشوق‌های دولت برای سرمایه گذاران خارجی

ترکیه یک برنامه برای تشویق به سرمایه گذاری گسترده ارائه می‌دهد که از به حداقل رساندن بار هزینه اولیه و تسریع بازده سرمایه گذاری پشتیبانی می‌کند. همچنین، دولت ترکیه برنامه‌های حمایتی بسیاری را از طریق کمک‌های مالی، مشوق‌ها و وام‌های مختلف ارائه می‌کند. 

انواع پاسپورت ترکیه

برای پاسپورت معمولی:

رنگ آن قرمز است که هر شهروند ترک یا خارجی با تابعیت ترکیه می تواند مستقیماً پس از صدور شناسنامه ترکی خود آن را دریافت کند.

پاسپورت خصوصی:

رنگ آن سبز است و مخصوصاً به مقامات بلندپایه دولت ترکیه داده می شود.

پاسپورت مهر شده:

رنگ خاکستری که به کارمندان و خبرنگاران داده می شود.

گذرنامه دیپلماتیک:

رنگ مشکی که به سفرا و دیپلمات ها داده می شود.

شما می‌توانید به منظور دریافت مشاوره حرفه ای در خصوص مهاجرت به ترکیه یا سرمایه گذاری در این کشور ، با مشاوران ما در شرکت هفت مهر تماس بگیرید.

 

فرم دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

0 + 2 = ?

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 0 نظر

1 0
مزایای پاسپورت ترکیه برای ایرانیان