پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک

پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک

در سال‌های اخیر و با توجه به بالارفتن خرید ملک در ایران و همچنین سیاست‌های کشور ترکیه در زمینه جذب سرمایه‌گذار شاهد رشد چشم‌گیر مهاجرت خریداران ملک به این کشور شده‌ایم. حتی افزایش ۴۰ درصدی خرید ملک برای گرفتن پاسپورت هم مانع مهاجرت مردم به این کشور نشده‌است. تا چند سال گذشته حداقل قیمت برای دریافت پاسپورت ترکیه ۲۵۰ هزار دلار بود، اما همانطور که گفتیم، این رقم در حال حاضر به ۴۰۰ هزار دلار رسیده است و اگر فردی قصد دریافت پاسپورت ترکیه از طریق ملک را داشته باشد، باید خانه‌ای پیدا کند که حداقل ۴۰۰ دلار ارزش داشته باشد.

چگونه می‌توانیم از طریق خرید ملک پاسپورت ترکیه را دریافت کنیم؟

اولین مرحله پیدا کردن خانه‌ای متناسب با سلیقه و حالات روحی‌ تان است. توجه داشته باشیم مبلغ این خانه نباید کمتر از ۴۰۰ هزار دلار باشد. نکته دیگری که در این مرحله نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد این است که این ملک باید از شهروند ترکیه خریداری شود. گرفتن شماره مالیات و افتتاح حساب بانکی مرحله دوم مسیر گرفتن پاسپورت از طریق خرید ملک است. انتقال ملک باید از این حساب انجام بپذیرد. حال بعد از این مراحل نوبت بررسی و ارزیابی ملک توسط کارشناس مربوطه می‌رسد.

مراحل خرید و انتقال سند باید در دفترخانه رسمی انجام گیرد. به مراحل پایانی نزدیک می‌شوید، باید بدانید که ملک خریداری شده تا سه سال در رهن کشور ترکیه قرار می‌گیرد. در پایان اقامت ۷ روز و تابعیت شما نهایتا بین بازه ۱ تا ۳ ماه زمان می‌برد.

مزایای پاسپورت ترکیه

پاسپورت ترکیه را در کمترین زمان (۱ تا ۳ ماه) می‌توانید دریافت کنید، برای این پاسپورت نیازی به حضور دائمی ندارید. قدرت این پاسپورت به حدی بالا است که با داشتن آن می‌توانید بدون ویزا به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا سفر کنید.

شما با پاسپورت ترکیه عملا ویزای E1 و E2 ایالات متحده را در اختیار دارید. این که منبع سرمایه و درآمد شما برای دریافت پاسپورت از چه مسیر است، ارتباطی به این کشور ندارد. تحصیل در تمامی مقاطع برای شما رایگان است. مراقبت‌های بهداشتی رایگان برای شما و خانواده از دیگر مزایای کشور ترکیه است. درآمد شما از خارج این کشور فاقد مالیات است. در آخر باید بدانید شما در ترکیه می‌توانید نام و نام‌ خانوادگی خود را تغییر دهید. مرز مشترک و نزدیک بودن به ایران به علاوه ارتباط نزدیک فرهنگی از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه است.

خرید ملک در ترکیه چقدر زمان می‌برد؟

تغییرات زیادی در سیستم‌های حقوقی و روند مسکن و معماری ساختمان‌های جدید در ترکیه ایجاد شده است. که این تغییرات در حال حاضر مقداری زمان شما را اشغال می‌کند. زمانی که معمولا برای این کار می‌گذارید از ۳ تا ۶ ماه معمولا تجاوز نمی‌کند.

مزایای خرید ملک در ترکیه چیست؟

مسکن در مقایسه با سایر کشورها ارزان است

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد پلتفرم بین المللی شد. بنابراین، قیمت خانه‌ها به فاکتوری برای کشاندن مهاجران و اتباع خارجی از کشورهای دیگر بدل شده‌است.

ایده آل برای سرمایه گذاری بلند مدت

افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند می‌توانند به بازار املاک و مستغلات ترکیه اعتماد کنند زیرا این قیمت‌ها پتانسیل ارائه بازگشت سرمایه سودآور را دارند. املاک به خوبی نگهداری شده در ترکیه می‌تواند بازدهی عظیمی را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت به همراه داشته باشد.

 

گزینه‌های مختلف مسکن

یکی از بزرگترین دلایل علاقه اتباع خارجی به خرید ملک در ترکیه، انتخاب‌های گسترده لوکس و بودجه، ساخت جدید، خارج از پلان، بازسازی آپارتمان‌ها و ویلاها و فروش مجدد است. از خانه‌های لوکس با منظره دریا گرفته تا آپارتمان‌های ساده و ارزان قیمت، انتخاب‌های زیادی وجود دارد. خریداران مجبور نیستند.

هزینه زندگی پایین است

در مقایسه با هر کشور اروپایی یا آمریکای شمالی، زندگی در ترکیه کاملا مقرون به صرفه است. بازنشستگان از نرخ ارز خود به لیر ترکیه استفاده می‌کنند که معلوم می‌شود از میانگین هزینه زندگی در ترکیه بیشتر است. علاوه بر این، مواد ضروری مانند سبزیجات و میوه‌ها ارزان هستند.

یک فرآیند خرید ساده

دولت اقدامات لازم را انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که این فرآیند برای جذب سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات ساده شده است. این یکی از دلایلی است که خارجی‌ها ترکیه را برای سرمایه‌گذاری در ملک خود انتخاب می‌کنند.

دریافت ملیت ترک

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در ترکیه این است که با آن پاسپورت ترکیه دریافت می کنید. در نتیجه، بسیاری از خارجی‌هایی که به دنبال خانه دوم هستند، ترکیه را گزینه ایده آل می‌دانند. تابعیت ترکیه از طریق طرح سرمایه‌گذاری به مهاجران اجازه می‌دهد حداقل مبلغ ۴۰۰۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری کنند و ظرف ۶۰ روز تابعیت ترکیه را دریافت کنند.

آیا راهی هست که با هزینه‌های کمتر این کار را انجام دهید؟

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که دقیقا هزینه کدام بخش را می‌خواهید کم کنید؟ هر کدام از روش‌هایی که برای شما گفتیم هزینه‌ای دارن از هزینه زمانی تا هزینه مالی باید اول هدف خود را مشخص کنید. بعضی هزینه‌ها راهی برای کاهش ندارد اما به طور مثال با پیدا کردن خانه‌های بهتر می‌توانید جلوی ضرر را بگیرید، به طور مثال خانه‌ای با قیمت پایین‌تر خریداری کنید اما باید بدانید در این صورت باید هزینه مالی بیشتری را پرداخت کنید.

فرم دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

0 + 2 = ?

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 2 نظر

5 2
پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک