پاسپورت ترکیه بدون ویزا برای ایرانیان

پاسپورت ترکیه بدون ویزا برای ایرانیان

ترکیه با توجه به رشد مراودات روز افزون در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین کشورها برای سفر تبدیل شده‌است.

این موضوع زمانی نمایان می‌شود که متوجه می‌شویم بخش بزرگی از درآمد ترکیه از صنعت توریسم است. همسایگی با این کشور و امکان سفر بدون ویزا برای مردم ایران به یک امتیاز بزرگ تبدیل شده‌است. قدرت پاسپورت ترکیه به حدی بالا رفته‌است که کسی که این پاسپورت را در اختیار داشته باشد بدون نیاز به ویزا به بیش از صد کشور دنیا می‌تواند سفر کند.

مزایا سفر به ترکیه

شباهت فرهنگی بسیار بالا، قیمت ارز پایین، آب و هوای عالی ، امکان دریافت پاسپورت با خرید ملک، هزینه‌های درمانی و پزشکی ارزان و تا حدی رایگان، تحصیل رایگان در تمامی مقاطع و …. از دیگر مزایایی است که ما را برای سفر به این کشور هیجان‌زده می‌کند.

ترکیه با آب و هوا، طبیعت، فرهنگ و تاریخ دیدنی خود، همیشه مقصدی مطلوب برای خارجی ها بوده است تا آن را خانه دوم بنامند. در نتیجه، این کشور فرصت های بی پایانی را برای بازرگانان، متخصصان، دانشجویان و افراد بازنشسته فراهم می کند تا با وعده دادن شهروندی دوم، در املاک خود سرمایه گذاری کنند.

خارجی‌ها و مهاجرانی که به دنبال زندگی در ترکیه هستند می‌توانند به راحتی با سرمایه گذاری در مدت دو ماه یا کمتر تابعیت ترکیه را دریافت کنند.

مزایای پاسپورت ترکیه

ترکیه یک بازیگر اصلی در صحنه جهانی است و از خارجی‌ها بیشتر استقبال می‌کند. ترکیه که بین شرق و غرب واقع شده است، بهترین‌های هر دو جهان را به کار می‌گیرد.

ترکیه بازار املاک و مستغلات بسیار جذابی دارد که می‌تواند بازگشت سرمایه قابل توجهی را ارائه دهد. برای مثال استانبول را در نظر بگیرید. این یک مکان جذاب برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است، که مملو از زمین‌های جدید در حومه شهر و پنت‌هاوس در برخی از محله‌های مورد علاقه‌اش است.

فرم دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

1 + 7 = ?

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 2 نظر

5 2
پاسپورت ترکیه بدون ویزا برای ایرانیان