کاریابی در ترکیه و شرایط استخدام در بهترین مشاغل با درآمد بالا در سال ۲۰۲۰

کاریابی در ترکیه و شرایط استخدام در بهترین مشاغل با درآمد بالا در سال ۲۰۲۰

کاریابی در ترکیه؛ اصولاً یکی از کلیدی ترین مسئله در امور مهاجرت بحث کاریابی و شرایط استخدام در کشور مقصد می باشد. کشور ترکیه با جمعیتی نزدیک به کشور ایران، شرایط اقتصادی خوبی در زمینه ی فعالیت های مختلف دارد و در جذب نیروی متخصص بسیار فعال می باشد.

متاسفانه بسیاری از شرکت هایی که خود را شرکت های کاریابی معرفی می نمایند تبلیغات و وعده های دروغین به مشتریان خود می‌دهند. معمولاً این شرکتها در زمینه کارهای سطح پایین مانند استخدام خدماتی و مشاغل کارگری فعال هستند که با دریافت یک یا دو ماه میزان حقوقی که به مشتری اعلام می نمایند شخص را به کارفرما معرفی می نمایند، اما هیچ ضمانت و گارانتی بابت این نوع مشاغل وجود ندارد و معمولاً به عنوان شغل سیاه و بدون مجوز می باشد.

از آنجایی که داشتن بیمه کاری  بسیار مهم می باشد پیشنهاد می شود که در ترکیه هر شغلی که به شما معرفی شد حتماً شامل بیمه کاری باشد.

تسلط کامل به زبان ترکی گزینه بسیار مهمی در زمینه اشتغال در ترکیه میباشد برای استخدام در شرکت های رسمی دولتی و خصوصی حتماً باید از طریق ویزای کار تخصصی اقدام نمود. اگر در کشور ترکیه ساکن باشید بسیار راحت تر می توان در این زمینه اقدام کرد فقط کافیست به شرکتهای قانونی کاریابی مراجعه کرده و رزومه خود را ارائه دهید و برای شما مشاغل مناسب را پیدا می کنند.

اما اگر از کشور مبدا می خواهید این کار را انجام دهید پروسه ای در حدود ۳ الی ۴ ماه می باشد و لازم است ابتدا به سفارت کشور ترکیه جهت انجام امور ابتدایی درخواست ویزای کار مراجعه نمایید.
کاریابی در ترکیه و شرایط استخدام در بهترین مشاغل با درآمد بالا در سال ۲۰۲۰

چند نمونه از سایت های معتبر و معروف کاریابی در انتهای مقاله ذکر می گردد تمامی این سایت ها خدمات خود را به صورت رایگان انجام می دهند.

در کشور ترکیه در زمینه خدمات کشاورزی، خدمات توریستی، خدمات خودروسازی و مشاغل وابسته شغل های بسیاری وجود دارد.

اگر هدف شما از مهاجرت به ترکیه پیداکردن شغل مناسب می باشد پیشنهاد می کنیم قبل از حضور در کشور ترکیه حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید و اگر با شرکتهای کاریابی مشاوره مینمایید، حتماً از قانونی بودن فعالیت آنها اطمینان حاصل نمایید.

پایه حقوق در کشور ترکیه حدود ۲۰۰۰ لیر می باشد و میانگین حقوق افراد متخصص در ترکیه حدود ۵۰۰۰ لیر می باشد.

روش دیگر کار کردن در ترکیه بحث کارآفرینی و ثبت شرکت در زمینه  مشاغل مختلف می باشد.

البته ثبت شرکت در کشور ترکیه مزایای فراوانی دارد و هزینه انجام ثبت شرکت در ترکیه بسیار پایین تر نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاغل پردرآمد در کشور ترکیه و شرایط ثبت شرکت در این کشور با مشاورین فارسی زبان ما در شرکت هفت  مهر ترکیه در ارتباط باشید.

http://www.eleman.net/

http://www.kariyer.net/

http://www.insankaynaklari.com/

http://www.secretcv.com/

http://www.yenibir.com/

http://www.tekadres.com/

http://www.recruitmenturkey.com/

http://www.manpower.com.tr/

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

بیشتر درباره زندگی در ترکیه

گواهی تبدیل ارز
زندگی در استانبول بهتره یا آنتالیا
زندگی در استانبول بهتره یا تهران
اپلیکیشن تاکسی های دریاییکپی رایت - © 2021 شرکت هفت مهر ترکیه

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 11 نظر

5 11
کاریابی در ترکیه و شرایط استخدام در بهترین مشاغل با درآمد بالا در سال ۲۰۲۰