مارینا های استانبول

مارینا های استانبول

مارینا به چه معنی است و مارینا های استانبول در کدام مناطق واقع شده اند؟

مارینا محوطه بندری کوچکی است که محل لنگر اندازی و نگهداری قایق های کوچک،  قایق های تفریحی لوکس، … می باشد.

مارینا محلی است که قایق های کوچک با ظرفیت محدود در آن تردد دارند و برخلاف بندرهای بزرگ، کشتی ها و قایق های بزرگ در آن دیده نمی شود.

در مناطق مختلف استانبول، ماریناهای مختلفی وجود دارند که معمولا در محوطه آن رستورانهای دریایی و کافه های متعدد با منظره دریا محلی برای تفریح افراد بومی و توریستها می باشد

مهمترین مارینا های استانبول

مارینای آتاکوی Atakoy Marina Park

این مارینا در بخش ساحلی منطقه آتاکوی در باکرکوی استانبول اروپایی است که شامل بندری کوچک شامل انواع قایق های تفریحی، رستورانهای زنجیره، رستورانهای دریایی، مراکز تفریحی … مرکز خرید و رزیدانسهای لوکس و هتل های پنج ستاره در اطراف آن می باشد.

در اطراف مارینای آتاکوی آپارتمانهای لوکس فروشی در رزیدانس های مختلف رو به دریا، با امکانات کامل موجود است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت هفت مهر در ارتباط باشید.

مارینای ایست مارین ایستینیه İSTMARİN İstinye Tekne Park

این مارینا در بخش ساحلی منطقه ساریر واقع در استانبول اروپایی می باشد که در واقع محل لنگراندازی قایق های لوکس تفریحی است که در آن خدماتی نظیر تامین برق و آب مورد نیاز، نگهبانی و نگهداری از قایق ها، نظافت، سوخت گیری، … انجام می شود.

این مارینا با ظرفیت در حدود 388 قایق تفریحی در یکی از بهترین مناطق استانبول اروپایی قرار گرفته است.

در اطراف مارینای ایستینیه در ساریر، انواع هتل های لوکس، آپارتمانهای رو به دریا و جاده ساحلی و رستورانهای ساحلی مختلف قرار دارند.
در بخش های مختلف منطقه ساریر، واحدهای فروشی لوکس جهت فروش موجود است.
جهت مشاوره در امور مهاجرتی و خرید ملک در مناطق مختلف استانبول اروپایی و آسیایی با مشاورین باتجربه شرکت هفت مهر در ارتباط باشید.

مارینا های استانبول

مارینای فنرباهچه و کالامش (منطقه کادیکوی) Setur Kalamış Fenerbahçe Marinas

مارینای فنرباهچه و کالامش یکی از مهمترین ماریناهای زنجیره ای Setur در استانبول است و در شهرهای یالووا، آیوالیک، چشمه، کوش آداسی، مارماریس، کاش، آنتالیا، .. در مجموع ظرفیتی بیش از 6000 قایق دارند.

این مارینا در یکی از زیباترین مناطق استانبول آسیایی واقع شده است که در اطراف آن انواع رستورانهای لوکس زنجیره ای، رستورانهای دریایی، جاده ساحلی و رزیدانس های مختلف وجود دارند.

محلی بسیار زیبا برای گردش، وزش، پیاده روی و لذت بردن از غذاهای مختلف ترکی و ملل است.این مارینا در فاصله کمی از خیابان بغداد، یکی از بهترین خیابانهای استانبول آسیایی واقع شده است.

در بخش های مختلف منطقه کادیکوی در رزیدانس ها، برج ها و ساختمانهای کم واحد،.. انواع آپارتمانهای مسکونی و تجاری با شرایط پرداخت نقد و اقساط جهت فروش موجود است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

مارینای غرب استانبول WEST ISTANBUL MARINA

این مارینا در غرب استانبول اروپایی، منطقه بیلیکدوز واقع شده است که در آن خدماتی نظیر نگهداری و رسیدگی به قایق ها انجام می شود. در اطراف محوطه مارینا انواع مراکز ورزشی، رستورانها و کافه های ساحلی قرار دارند.

مارینای غرب استانبول با منظره دریا و جاده ساحلی و امکانات مختلف، محلی مناسب جهت تفریح و ورزش است.انواع ویلاهای ساحلی در شهرک های با امکانات در نزدیکی این مارینا جهت فروش موجود است.

آپارتمان های یک تا چهارخوابه، ویلاهای لوکس ساحلی با امکانات و امنیت 24 ساعته رو به دریا به شرایط پرداخت نقد و اقساط جهت فروش موجود است.
جهت مشاوره، خرید ملک و اخذ شهروندی کشور ترکیه با مشاورین فارسی زبان شرکت هفت مهر در ارتباط باشید.

مارینا های استانبول
از سایرماریناهای استانبول می توان به مارینای Viaport Marina در منطقه توزلا Tuzla ، مارینای Marinturk واقع در منطقه پندیک اشاره نمود.

گالری تصاویر مارینا های استانبول

مارینا های استانبول
مارینا های استانبول
5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پربازدید

بیشتر درباره زندگی در ترکیه

درباره منطقه باکرکویکپی رایت - © 2020 شرکت هفت مهر ترکیه

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟ 14 نظر

5 14
مارینا های استانبول